(Oikoluettuani tämän postauksen, tajusin sen olevan täysin surkea. Suoraan pepustani. Syynä tähän on varmasti salaperäinen siniviherpunainen sienipilvi, joka laskeutui eilen pihallemme ja toivotti hyvää iltaa.)

Elämä on yhtä epäreilua, kuin se, ettei kaikille riitä 11,5 kiloa appelsiineja päivässä. Vuodatus.net on hemmetin alhaalla ja minä… (Kävin kahvilla ja unohdin, mitä minun piti kirjoittaa tähän). PA kommentoi Sellistin blogia ja sai mestarin kirjoittamaan postauksen, joka perustui hänen kommenttiinsa. Jos minä olisin kirjoittanut ajatuksiani Sellistille, olisin saanut vain poliisit perääni. Minkäs sille voi, että mielessä on sama kuin Matti Nykäsellä, kun pitäisi kommentoida kuuliaista blogia. Vaikkei Sellistin blogi ole lähimainkaan laillinen. Joka kerta, kun Sellisti aloittaa postauksensa 'siinä minä olin' – eli varsin usein – on se merkki, siitä etteivät poliisit piiritä hänen mökkiään, joten huumeet voidaan toimittaa hänelle aikataulun mukaisesti.

Aivan oikein, olen peitetehtävissä oleva Supon agentti ja tarkoituksenani on saada kohde, eli Sellisti pidätetyksi. Tämän jälkeen kidutan häntä raa'asti, kunnes hän itkee minulle viimeistenkin tietonsa. Epäilen Turistin olevan mukana bisneksessä, mutta varmuutta ei ole. Turisti ja Sellisti ovat niiiiin läheisiä toiselleen. Toisaalta kyseessä voi olla myös sukurutsausta ja siksi Supo selvittääkin, ovatko T ja S kenties sukua toisilleen.

Hemmetti, olen huono agentti, nyt he tietävät, kuka heillä on vastassaan. Miksen vain deletoi tätä postausta? Se ratkaisisi ongelman. No, Sellisti on tyhmä apina, joten tuskin tästä on haittaa. Saan tätä vauhtia syytteen kunnianloukkauksesta, mutta ei se mitään, sillä onhan minulla banaani nenässäni. En pelkää käyttää sitä, so watch Your steps!

Tämä foorumi on vielä mauttomampi vitsi, kuin Ilmainen Suukapula. Uskokaa tai älkää, mutta ihailkaa.

Holy Grale!