Olen jo aikaisemmin kertonut ystävästäni Pentistä, joka on myös toimittajani. Tämä bloggaus on pyhitetty hänelle, joten Pentti, kerros vähän itsestäsi.

[No, se oli myrskyinen Syyskuun 18. päivä, kun minut pantiin alulle. Se tapahtui vuoristossa, juuri kun isäni olivat tulleet kauppakassien kanssa kotiin ja…]

Eh, anteeksi että keskeytän, mutta lukijoitamme tuskin kiinnostaa äitisi ja isäsi vaakatangosessiot?

[Saat sen kuulostamaan niin romanttiselta. Minähän sain alkuni orgioissa.]

Krhm… Niin juuri. Kertoisitko vähän lapsuudestasi?

[Olihan se toisaalta rankkaa, kun täytyi ottaa iltasuukko kolmeltakymmeneltä isältä, mutta kyllä siihen tottui. Tämän jälkeen kävin kouluni erinomaisesti. Kirjoitin kuusi ällää.]

Kuusi ällää ja silti toimitat blogiani?

[Niin katsos, kuten varmasti muistat, me olimme lapsuudessamme kavereita. Kun sinä olit valmistunut työntämään kauppakärryjä Maxissa veit minut juhlimaan sitä tuopilliselle. Ja siellä baarissa oli niin paljon houkuttimia…]

Älä vain sano, että jäit koukkuun…

[Voi kyllä. En voinut vastustaa pajatsoa. Yhyy, kaikki rahani, opintotukeni, kaikki upposi niihin pirun rakkineisiin markan kolikkoina – ja myöhemmin kahdenkymmenen sentin, luonnollisesti.]

Ai niin. Taisin tehdä aika paskamaisen tempun, enkös? Minulla menee muuten hyvin. Tienaan 5600 euroa kuukaudessa. Miten sinulla?

[Kyllähän sinä tiedät, idiootti. Sinulle tuli omantunnontuskia ja otit minut toimittamaan blogiasi kympillä per kirjoitus. Harmi vain, että päivität niin verkkaisesti, että ei tästä pahemmin tienaa. Ja kaikki sinulta valuva  raha menee pajatsoon.]

Sinä olet hemmetin säälittävä ihminen. Pitäisiköhän minun potkia sinut ulos blogini toimituksesta? Nyt kun PA:kin  on siirtynyt lukemaan blogiani, niin sinähän tuot huonoa mainosta minulle.

[]

Pentti? Pentti, älä hylkää minua sinähän tiedät että minun bloggausteni taso laskee kuin lehmän häntä, kun niitä ei toimitethajadsfgj