Kuten niin moni muukin, olen päättänyt tehdä haikurunon niistä hakusanoista, joilla on päädytty blogiini:

0 eri hakusanaa

Tämä ei täytä edes haikun kriteerejä, mutta vain nuo löytyvät kohdasta ”Hakusanat (yleisimmät 10)”. Tiedättekö muuten mikä on bloggaamisessa kaikista turhauttavinta? A-kirjaimet. Niitä saa näpytellä niin hemmetin usein, että vähemmästäkin menee hermot. J jos kirjoit n näin, k ikki luulev t, että m tkin Sellistiä. Ja minähän en Sellistin piipun tahdissa hyppele - ellei se piippu ole ladattu.

Alan keräämän tuonne oikealle sitaatteja, jotka koskevat Ilmaista Suukapulaa. Ensimmäisenä listalle pääsee BlogiSanomat ja sitä mukaa blogeja, jotka kommentoivat minua. BlogiSanomien suositellessa minua olin elämäni huipulla. Minä, vaivainen bloggaaja, Sellistin kanssa samassa lauseessa! En voi uskoa sitä. Lausehan siis meni kokonaisuudessaan näin: ”Jännitys siis vallan kihelmöi ilmassa ja tunnelma on käsinkosketeltava, ellei jopa hieman ylivirittynytkin.”

 Ei sillä, että mitenkään fanittaisin Sellistiä tai varsinkaan koskettelisin häntä käsilläni, mutta olihan tuo jotain elämää suurempaa. Ainakin minun elämääni, sillä se on varsin olematonta.